loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Zaufany sprzedawca

99,7% pozytywnych opinii na Allegro

 

Bezpieczne płatności zapewnia PayU

 

Gwarantujemy spokojne zakupy: masz 20 dni na zwrot!

 
.

Sklep ASG Redberet

Powsińska 106 lok. 20
02-903 Warszawa

email: sklep.redberet@gmail.com
tel: 506-182-236

Godziny pracy sklepu:
poniedziałek-piatek 11-19

W sklepie zapłacisz kartą:

Karty płatnicze: VISA, MasterCard

Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś dołączyć fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu do przesłanego produktu.

 
 

Masz aż 20 dni na zwrot produktów!


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.


W sklepie redberet.pl dostajesz kolejne 10 dni na zwrot produktów, co daje Ci razem 20 dni na zwrot produktów, które nie spełnią Twoich oczekiwań! Zobacz zasady promocji "Gwarancja spokojnych zakupów - 20 dni na zwrot!"




Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
 

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji poinformować sklep przez wysłanie wiadomości na adres email: sklep.redberet@o2.pl.
 

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
 

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Przy zamówieniach o wartości przekraczającej 199 zł i przedpłacie, dostawa kurierem na terenie Polski GRATIS!

Sprawdź warunki dostawy i płatności